söndag 12 juni 2011

Snart snart snart!!!!

Jag går och lägger mig med ett leende på läpparna ikväll. Är så jäkla glad i själen och känner mig alldeles underbart happy! Om jag är så här glad ikväll, hur glad kommer jag då inte vara imorgon?! Kanske spricker av glädje då. Who knows? Tididotidoo... :))) Har aldrig längtat efter en måndag så här mycket nånsin i hela mitt liv. Låter som en riktig fjortis nu, men det bjuder jag på.

Go natt och sov gott! Hoppas er måndag blir lika bra som min kommer att bli.

1 kommentar:

Johanna sa...

Åh, Åh, så härligt!!! Hoppas ni får en alldeles underbar dag nu när ni är tilsammans igen hela familjen!!

SV: Vi ska bara vara hemma i Sverige på semestern. Eftersom 4 år till med dålig ekonomi väntar så gör vi inga utsvävningar. Men en massa utflykter och en tur till Sthlm är iaf inplanerat. =)

Kram!!