fredag 17 juni 2011

It's Friday!! And we love it!

Trots att dagen igår inte var en av de bästa i mitt liv så fick den ett bra avslut. Vi träffades nämligen i vår lilla tjejklubb. Jag har nog nämnt det förut att vi är 4 tjejer som ses var 5:e vecka och gör nån form av aktivitet. Igår bestod den aktiviteten endast av en middag på en lokal krog. Mycket trevligt! Ibland är det bara så himla skönt att kunna sitta ner och prata utan att bli avbruten av barn. Så jag fick en trevlig och välbehövlig tjejkväll tillsammans med fina vänner och K och Smilla fick hänga tillsammans hemma. Jag gillar verkligen dessa tjejer, alla har lätt för att bjuda på sig själv, har lite sjuk och vriden humor, och de gillar att testa nya saker. Nästa gång vi ses blir i juli, kan kanske skjutas upp ltie längre pga semestertider. Vår lilla tjklubb har fått ett namn också, men jg törs nog inte nämna det här. Hahaha

Idag blir det lite pyssel här hemma. K slutar till lunch redan. Det är vi superglada för! Det ska framför allt bli mysigt att ha fredag ihop, var ju många veckor sen vi fick det. Så fredagsmys it is. Synd bara att vädret inte visar sig från sin bästa sida. Det hade varit mysigt att sitta ute på soldäcket ikväll.

Här är en kass bild (tagen med webcameran) från imorse när Smilla satt i sin nya sackosäck  (Barbapapa) och mös. Äntligen har jag fått fatt i en efter mycket jagande. Ska bjuda på en bättre bild sen.

1 kommentar:

Malin sa...

Absolut! Jag ska berätta vad jag tycker om videon och hur jag tycker den fungerar. Måste bara ge den några dagar först hihih.

Kram på er!