lördag 18 juni 2011

Dåligt...

...med bloggandet idag. Vi har lite annat för oss. Berättar mer i morgon. Dock inget supermärkvärdigt, men det ska bli kul.

Jag och Smilla gick upp strax innan sju imorse. Känner mig ändå lite halvdöd då jag har sovit uruselt pga att K har lagt till sig med ovanan att snarka högt och ljudligt på nätterna. Tror jag blir vansinnig! Övervägde ett tag att lägga mig i gästrummet men var för trött. Tog en kudde och drämde den i skallen på honom istället så han slutade snarka i 45 sekunder. Suck. Han har aldrig snarkat innan så varför har han börjat med det nu?? Dålig stil av honom tycker jag ;) Hahaha. Får nog ta en kopp kaffe till för att piggna till.

Ha de bäst!

2 kommentarer:

Malin sa...

Hahaha fördelen med att bo själv ;) jag gick ofta och lade mig på soffan förut när jag bodde med mitt ex. Men öron proppar har jag ALLTID!!

Johanna sa...

Hehe, här är det jag som står för snarkandet. Dock inte varje natt som tur är, men ju mer gravid jag blir desto oftare lär ju maken sova i gästrummet.... =)
Hoppas ni hade en bra dag, spännande att höra vad ni hade för er =)

SV: Usch, jag beklagar verkligen alla tråkigheter! Speciellt de personliga =(
Det är väl en av läraryrkets tuffaste sidor att man får tycke för barn/ungdomar som det sen inte alltid går bra för. Ni lärare är imponerande, jag hade aldrig orkat!

KRAM!