söndag 26 juni 2011

Hemma

Nu är vi hemma i Skåne igen efter midsommarfirandet i Stockholm hos goda vänner. Det blir ingen lång rapport  det här för jag är supermegatrött just nu. Det har verkligen varit intensiva dagar sen vi körde upp i torsdags på eftermiddagen. Sen gör väl bilkörningen sitt också idag. Jag körde halva vägen, och fick sitta och kisa eftersom jag hade slarvat med solglasögonen och visste inte var jag hade lagt dem. Blev ju inte direkt piggare av att sällskapet i bilen sov så gott, K sov, Smilla sov, Mattias sov och doggisen sov. Gäääsp! Vi startade tidigt imorse för att komma hem i tid och slippa den värsta trafiken. Jag tror vi lämnade Sthlm strax före nio och var hemma vid halv tre. Gött!

Smilla var nog också trött för hon sover reda och klockan är strax innan sju på kvällen. Hon bara grinade och grinade den sista timman här hemma nu så hon fick ett bad och sen välling och go natt. Jag ska nog ta och hoppa in i duschen nu och sen blir det soffan resten av kvällen.

Återkommer med lite midsommarbilder imorgon!

Inga kommentarer: