onsdag 15 juni 2011

Mitt i veckan

Det händer inte så mycket idag. Jag och Smilla har en hemmadag för K har tagit bilen till jobbet. Det är lite långsamt men samtdigt skönt. Jag har känt mig trött på sistone. Vet inte varför egentligen. Hittills idag har vi mest gått och skrotat här hemma. Lekt både ute och inne. Uteleken fick ett abrupt slut när Smilla satte sig på en tistel. Heter det så? Den flickan har röstresurser så hon kan spränga öronen på en. Undrar hur alla mina vänners barn låter så lite?

Om en stund ska vi äta lite mellis, frukt. Jag är så himla sugen på en blåbärssmoothie men vi har ingen naturell yoggi hemma så det får bli vanlig frukt idag.  Sen tror jag att vi sticker ut med doggisen en runda i eftermiddag. Han är ju ett energiknippe av ovanligt slag. Nu ska vi fortsätta leka här ute på soldäcket. Vädret är rätt skönt, förutom att det blåser. Ska det aldrig sluta blåsa??

Hoppas er onsdag är bra :)

Inga kommentarer: