torsdag 2 juni 2011

Yr

Jag har varit lite yr de senaste dagarna. Det svartnar för ögonen om jag reser mig upp för häftigt. Lite läskigt. Så idag passade jag på att mäta blodtrycket och det låg nog en bit under det normala. Jag har aldrig i och för sig haft högt blodtryck. Lite jobbigt bara att känna sig småyr, ungefär som när man har festat  en hel natt och vaknar första rundan på morgonen. Hihi tur det var läääänge sen man upplevde det. Jag hoppas att det är snabbt övergående. Var det kanske därför jag var så himla trött när Smilla vaknade kl 05.30 imorse? Det blev lite bättre efter kaffe och frukost.

Nu ska jag ta och skicka ett grattis sms till K på hans födelsedag. Jag hoppas han får en bra födelsedag i Sydafrika. Sen får vi fira honom ordentligt när han snart kommer hem:)


1 kommentar:

Malin sa...

Du kanske känner av alla tidiga mornar också?

Jadå det var besiktning i dag, tror de har öppet alla dagar nu för tiden.