tisdag 24 april 2012

Ännu ett bra köp!

Vi tog en mysig promenad, jag och Myran. Istället för att packa ner henne i vagnen som hon mer eller mindre ratar nu för tiden så packade jag ner henne i bärstolen. Oj vad hon tyckte det var skoj! Hon traggade sönder min öron under promenaden;) Den varianten på promenad kör vi imorgon igen. Bra träning för min del också att kånka runt på henne i den. Måste säg att jag är himla nöjd med bärstolen. Jag köpte den för ca ett år sen och vi har använt den en hel del. Den är väldigt smidig när man inte kan ha vagnen med sig. Även denna fyndade jag på Blocket för inga pengar alls och den var knappt använd. Lycka! Den är av märket Vaude.

Så mitt tips är att köpa en bärstol om man gillar att knalla i skog och mark eller åka på utflykter där vagn är för omständigt. Jag kan även rekommendera märket.

Så här söta var vi idag efter promisen ;)

Jopp hon har min mössa som är alldeles för stor för henne:)

2 kommentarer:

Fiffi sa...

De där bärgrejjerna är superpraktiska men jag skulle aldrig kunna kånka omkring på Oliver på ryggen så, har ju opererat ryggen..
Jodå, inatt fick jag äntligen lite sömn men Oliver vaknade ett par ggr och var ledsen, dock var det bara nappen och han somnade om. I sing egen säng. I vanliga fall så vaknar Oliver aldrig och är ledsen och han har alltid sovit i sin egen säng men det kommer ju en hel del faser etc.
Hoppas att du mår bra och att du får en fin onsdag.
Kram!

sofie sa...

ja en sådan har vi faktiskt funderat på att köpa! verkar ju jätte bra att ha just när man vill ute i skogen och promenera! och de små på ryggen måste ju ha ett toppen läge där de sitter och har full koll på allt som händer!vad har ni för märke på eran?! Kram!