tisdag 17 april 2012

Tisdag

Tisdag. Jag är fortfarande på jobbet. Har varit här sen kl 07.45 imorse och nu är klockan 17.30. Det har varit en låååång och intensiv men väldigt produktiv dag. Jag börjar närma mig slutmålet med alla måsten som finns på jobbet  just nu. Håll bara tummen för att Myran inte ska insjukna i vattenkoppor innan helgen för då kraschar min planering. Både jag och maken har sjukt mycket på jobbet  just nu så tur är att svärmor har lovat att ställa upp och passa Myran på tors och fre om det skulle behövas. I så fall åker jag in senare till jobbet på fredag. Nu ska jag snart ta bussen hemåt. Gött!

Funderar på att sticka ut och springa en kort runda runt sjön med doggisen när jag kommer hem. Jag måste rasta hjärnan känner jag.

Så här ser det ut på mitt skrivbord just nu.

1 kommentar:

Lina sa...

sv: vi har alltid styrt Haileys sömn mer eller mindre. Sover hon för sent på dagen somnar hon inte förrens alldeles för sent på kvällen.Vi gör så att hon får sova fram till kl 14.00 (längre om vi ska bort och vill att hon ska hålla sig vaken längre på kvällen), oavsett när hon somnar. Visst känns det lite taskigt att väcka henne ibland när hon e så sjukt trött, men det funkar inte riktigt annars.
Just nu tittar vi på radhus, får se om det blir villa senare (drömmer ju om det :))

Skönt med en joggingtur, tycker själv det är väldigt skönt att träna när man jobbat länge, även om det också är tungt att ta sig iväg...

Kram