fredag 20 april 2012

Tjohoo I'm back!

Tjohoooo äntligen funkar vårt bredband igen!!! Vi är överlyckliga!! Men jisses vad vi har bråkat med både Bredbandsbolaget och Telenor. Just nu står ingen av dem speciellt högt på min lista. Jag hade ju redan sen innan ett horn i sidan till dem. Hopplösa bolag, men eftersom vi inte orkar ta tag i att byta så blir vi väl kvar hos dem ett tag till.

Nu äntligen kan jag ta tag i saker och ting och kika in på era bloggar igen. Det har varit lite sporadiskt under dessa 10 dagar. Man märker hur handikappad man blir utan bredband.

Då är det fredag i huset igen. Myran har fortfarande inga vattkoppor. Men inkubationstiden är väl 14-21 dagar så än hinner de komma. Just nu är hon väldans pigg och glad. Härligt! Den ungen är bara så himla underbar!! Jag älskar den här åldern. Hon är så otroligt cool och rolig. Idag berättade hennes fröken på förskolan att de tyckte att Myran var så trygg i sig själv. Gissa om det känns gott att höra?! Jajamen :)

Just nu står maken i köket och lagar mat. Myran springer rundor och leker. Jag bloggar. Ikväll väntar bastun. Ljuvligt!! Det har varit en bra fredag. Fick en massa gjort på jobbet, har hunnit storhandla för en hel vecka och hunnit med att springa med doggisen en kort runda när vi kom hem. Älskar när allt flyter på. Life is good!!!!!!

Bjuder på en bild på mig själv. Nysprungen och nydsuchad i väntan på mat.

1 kommentar:

Lina sa...

Vad härligt att ni äntligen fått tillbaka ert internet! Hur gammal är S? (tror jag egentligen vet men just nu sviktar minnet)

Så härligt med helg igen! Tycker det går så fort, må och fre och sen helg igen :) Men jag klagar verkligen inte, så mysigt och skoj få vara lediga tillsammans!

Nu blir det soffhäng här hemma resten av kvällen, är helt slut efter kvällen IW!

Kramar