fredag 27 april 2012

Letar ni efter nåt bra att läsa så rekommenderar jag Cirkeln av Strandberg. Det är riktigt spännande läsning och man har svårt att lägga ifrån sig boken. Jag började på uppföljaren idag Eld, och den verkar minst lika lovande. Jag har längtat efter del två ända sen jag läste ut ettan när vi var i Thailand i februari. Tyvärr verkar det dröja ända till 2013 innan trean kommer. Attans! Jag kan bli lite lätt besatt när jag läser en bra bok. Blir nästan irriterad av att behöva avbryta. Sen man fick barn inträffar lästiden efter att Myran lagt sig. Innan det finns det ju absolut inget utrymme för läsning.

Så vad gillar ni för böcker om ni läser?



2 kommentarer:

Lina sa...

Åhh så skoj med lästips! Dessa böcker ska jag kolla upp. Jag läser det mesta, både chic lit och deckare.Några favoritförfattare är Cecilia Ahern, Lars Keppler, Paulo Cohelo....

sv:har inte så många planer för helgen. M jobbar imorgon så då cyklar nog jag och Hailey upp till mormor och morfar. Sen e jag lite sugen på att åka till Torekällberget (park med bondgårdsdjur) nån av dagarna om vädret tillåter. Hoppas verkligen det blir sånt fint väder d lovat nu när man är ledig!

Kram

Sofie sa...

Jag läste massor med böcker innan lill-loppan kom, nu får jag helt enkelt inte tid att räcka till för läsning. Men jag saknar känsla av att bli "helt fast i en bok"! Jag läste mest biografier och gärna lite romaner från förr! jo ugglan kommer från Lagerhaus, det blir jätte fint sken när man har ett ljus i den sen på vinterhalvåret! hoppas ni har en mysig fredagskväll! kram