torsdag 5 april 2012

Bloppis

Jag köpte ett par marinblå byxor på H&M förra fredagen. Jag hann inte prova dem där och när jag kom hem så satt de inte så fint på min kropp så nu undrar jag om nån läsare där ute är intresserad av dem?? Jag har nämligen lyckats slarva bort kvittot så jag kan inte lämna tillbaka dem. De är helt sprillans och lapparna sitter kvar. Storlek 40. Om nån är intresserad så lämna en kommentar och en mejladress så hör jag av mig. Ordinariepris är 199 kr så jag säljer dem för 150 kr.

De ser ut så här.


Bild lånad från H&M

2 kommentarer:

Fiffi sa...

Sv:
Tack för dina värmande ord!
Just nu är det så tomt, tyst och tungt. Det som är värst är att jag inte ens en endaste liten gång skall få se honom igen, lr krama honom :O(
Kramar

Fiffi sa...

Glad Påsk du fina!! Hoppas du/ni får en härlig påsk med allt vad det innebär.
Kramar