torsdag 26 april 2012

Snart ledigt

Snart väntar fyra dagars underbar ledighet. Bara jobb imorgon och sen ledigt till onsdag, både för mig, Myran och K. Imorn har vi nationella prov för åk 9 -eleverna så det blir en ganska lugn dag. Efter det börjar helgen. Bäst av allt är att mina föräldrar kommer ner på lördag! Jipppiiii! Det är vi väldans glada för.

Planer för kommande dagars ledighet är att fixa nya blommor till huset både inne och ute, köpa nya löparskor, och eventuellt shoppa nåt till mig själv. Sen ska det fixas en del hemma, dvs putsa fönster och göra ännu lite mer vårfint. Jag ska även träna en hel del, kommer väl mest bli cykling och löpning. Givetvis blir det en massa mys med familjen också. Och snart fyller MYran år så det måste förberedas för släktkalas också. Mysigt!

Nu ska jag dock jobba vidare! Ha det bäst!

1 kommentar:

Lina sa...

Ska bli så himla skönt att vara långledig! Tyvärr jobbar mannen på både lö och må, så glädjer oss lite extra över att man faktiskt är ledig på tisdag också :)

Tror vi också ska försöka inhandla lite blommor i helgen, och blomjord.Blir blommor till balkongen för oss :)

Kramar