måndag 2 april 2012

En ledig måndag

Hann inte blogga igår. Jag och Myran var ute i 3 timmar med grannarna och deras 2 barn. Det var kul men kallt. Vi hade sån tur att vi blev bjudna på grillkorv hos dem. Mysigt! Resten av dagen gick till att återställa ordningen i huset efter golvslipandet i lördags. Det var damm precis över allt. Grr. Men nu är det städat och det är bara lite annat som ska ställas i ordning och inhandlas. Det blir en tur till Ikea snart.

Om ett par timmar får jag och Myran besök och S och hennes lilla S, även A kommer med sin lilla I. Synd hon inte har med sig sin stora flicka E som Myran älskar att leka med. Så snart måste jag och Myran bege oss på promenad till den lokala ica-affären och köpa frallor. Innan det måste jag hinna med att dammsuga lite övervåningen också.

Det är helt underbart att vara ledig hela den här veckan och även måndag nästa vecka. Det känns som om vi har lagom med aktiviteter inplanerade i veckan. '
Nu måste jag sätta fart!!

Inga kommentarer: