fredag 6 april 2012

Glad påsk!!!

Börjar med att önska ER Glad Påsk!! Hoppas ni får en mysig och härlig ledighet tillsammans.


Idag väntar lite hemmapyssel. Det ska målas och städas. I eftermiddag ska vi hem till svärmor och hennes sambo på påskmiddag. Dit kommer även Myrans farbror som vi inte har träffat på länge. Innan dess måste jag köra till stan och storhandla för här gapar skåpen tomma.

Igår kväll var vi hos goda vännerna H och M och deras barn T och H på påskmiddag. Mums!! Det var mysigt och trevligt. Framför allt var det skoj att se Myran och H leka så fint tillsammans. Det var inte precis stillsam tjejlek de pysslade med. Underbart! De röjde så storebroren i huset framstod som Ferdinand på julafton.

Just ja, nu är poolen på plats. Men det är inte helt färdigfixat så poolkillarna kommer tillbaka nästa vecka. Sen ska det ju skyfflas upp jord runtomkring poolen så den täcks och sen ska trädäcket byggas upp runt det.  Men det känns gott att ha den på plats och inredningsplaner snurrar för fullt i mitt lilla huvud. Så om nån vet var jag kan hitta billiga men snygga lyktor på nätet kan ni väl skriva en rad. Det vore uppskattat från min sida.

Så här ser det ut nu vid poolen, dvs mest som en byggarbetsplats.

Poolens storlek är 7 x 3,6 meter.

4 kommentarer:

Lina sa...

Glad påsk på er med!

Vad härligt att poolen är på plats, antar den kommer användas flitigt i sommar?! Kram

sofie sa...

glad påsk på er med!! å så härligt med poolen sen i sommar! vår tomt är på drygt 1500 men halva är skog och det får förbli skog, så själva tomten som vi ska göra iordning blir ju bara 750, vilket är precis lagom! kram!

Johanna sa...

Glad påsk till er med!
Underbart med pool, jag får nöja mig med att plaska i Linnéas plastpool.... =)
Kram!

waterlily sa...

Vilken härlig pool! Kram