måndag 16 april 2012

Måndag

Fortfarande utan nät hemma. Himla störigt men så är det. Kanske imorn eller på onsdag att det är åter.

Helgen var bra i alla fall. På lördan var det en del hemmapyssel och besök av vänner på kvällen. Söndan åkte jag och Myran och vår engelska vän R till Ikea och shoppade lite. Det blev lite smått och gott till hemmet. Eftermiddagen avslutades med en löptur på 5,3 km i hyfsat bra tempo. Jag är riktigt nöjd med at ha hunnit springa tre gånger förra veckan. Ikväll väntar en stund på motionscykeln. Nu är jag på gång igen efter en ihärdig och tråkig förkylning. Och ni som följt bloggen ett tag vet ju att jag måste köra igång med intensiv träning redan från början för att väcka upp den där latmasken som ibland tar min kropp i besittning. Även om det denna gången var förkylningen som stod för förfallet.

Måste bjuda på en bild på utsikten från vår fina lekplats hos fina grannen.
Vilken lyx att vi har så bra grannar att vi får låna gungor, rutschkanor, sandlådor m.m.
Lägg till bildtext

1 kommentar:

Lina sa...

Vad skönt att du kommit igång igen med träningen, äntligen efter alla dessa baciller ni råkat ut för. Sitter här och laddar för att åka iväg och köra step, motiverad egentligen men samtidigt är jag så sjukt trött så det skulle va skönt stanna och slappa i soffan :) Samtidigt vet man ju hur skönt det är efteråt!
Kram