onsdag 11 april 2012

Bäste jobbet

Hinner inte skriva så mycket just nu. Är på jobbet. Jag började jobba igår igen efter 10 dagars skön påskledighet. Arbetsdagen började bra, vi gick på bio med klassen och såg Hungerspelen. Jag säger det igen, har ni inte läst böckerna så gör det för guds skull!! Se inte filmen innan.

Idag väntar teaterbesök. Vi ska se föreställningen De ju dödssynderna. Har jag världens bästa jobb eller?! Hihi tror jag har nämnt det förr ;)

Just nu är både jag och maken inne i enhelt crazy jobbperiod. Jag hoppas det lugnar ner sig snart.

1 kommentar:

Lina sa...

Hur va filmen? Bättre eller sämre än boken? eller kanske för en gångs skull bok och film va lika bra?

Tycker det på nått sätt är skönt att vara tillbaka på jobb efter allt vabbande och påskledigt. Jag behöver nog en vardag.

Kram