lördag 26 februari 2011

Frissan

Äntligen är denna dagen här! Jag ska till frissan!! Wohooooooo!!! Som jag har längtat. Jag har verkligen sett ut som en skräcködla i håret den sista tiden. Har inte fått nån som helst ordning på håret. Misär. Nu ska det bli ändring på det. Vet inte alls hur jag ska låta klippa det, kanske blir det mycket, kanske lite. Vet att det blir en ny färg i alla fall. Vi får se vad världens bästa frisör Sandra hittar på. Det ska bli skönt att komma iväg och bli lite ompysslad också. K och Smilla får ha lite far- och dottertid utan mig. Brukar vara en process på allt mellan 3- timmar när hon fixar mitt hår. Rätt gott att sitta där och läsa skvallertidningar och dricka kaffe och få en liten kaka. Ni får väl se sen hur resultatet blir sen...

1 kommentar:

Johanna sa...

Åh, vad härligt! Måste snart göra ett besök hos frissan jag med. Man måste ju möta våren så snygg som möjligt... =) Ser framemot att se resultatet! Kram =)