fredag 11 februari 2011

TGIF!

Jeeej fredag igen!! En hel helg som ligger orörd framför en. Jag och Smilla ska åka in till stan om nån timme. Vi ska strosa runt i affärerna en runda. No shopping! Eller jo, jag ska kolla om jag kan hitta en soldräkt till Smilla med UV-skydd. Annars får jag väl beställa en från nätet. Hahaha sa jag precis no shopping?! Menade då ingen impulsshopping. Vid tre ska vi plocka upp K från hans jobb, då blir det en tur till Hemmakväll för att köpa en godispåse och eventuellt hyra film. Frågan är bara vad vi ska se.

Ikväll tänkte jag laga en ny maträtt, tacogryta. För tacos det ska man väl ha en fredag?! Fick receptet av en kompis som har Linas matkasse. Jag ska bara göra en egen variant av det hela. Hoppas den blir bra.


Nu dax för dagens andra kafferunda!



Inga kommentarer: