tisdag 15 februari 2011

Shoppat

Nu har jag äntligen köpt soldräkt till Smilla som hon kan ha i Thailand. Jag beställde en från Polarn o Pyret igår. Hoppas nu bara att den passar bra. Passade även på att beställa en solkeps till henne. Nu kan bocka av det på att-göra-listan. Sen satt jag och surfade runt lite på nätet och på Blocket hittade jag en sack n seat som jag ringde på och fick. Det är jättemånga som har rekommenderat just sack n seat eller en baby in the pocket att ha med sig på resan då det inte alltid finns barnstolar på restaurangerna. Det enda jag ångrar nu är att jag inte även beställde en badtröja också. Ibland kan det ju vara skönt för Smilla att springa runt i blöja och ha en tröja upptill.



Soldräkt från Polarn o Pyret (bild lånad därifrån)





Sack n seat

Solkeps från Polarn o Pyret

 




1 kommentar:

Johanna sa...

Ja, vad smart att ha en sådan med på semestern, inte så smidigt med baby i knät under måltiderna nu för tiden.
O vad skönt att ni fick tag i en soldress!
När åker ni?
Kram =)