lördag 19 februari 2011

Herregud har vi drabbats av minnesförlust?!

Igår var det vår tredje bröllopsdag, och vi råkade glömma bort det bägge två!!! Herregud! Vad är det för fel på oss? Jag kom inte ihåg det förrän min mamma skickade ett mess för att gratulera oss på bröllopsdagen. Då fick jag rinag till maken på jobbet och berätta vad det var för dag. Lite oroligt frågade han mig om jag redan hade kommit ihåg det på morgonen. Nope, det hade jag ju inte till hans stora lättnad. Jag har en teori om att jag glömde dagen för att vi har bestämt att vi ska fira den i Thailand. Då ska vi ut och äta på nån mysig restaurang vid havet, givetvis blir det hummer och nåt bubbligt att dricka (får se om det går att hitta redig champagne där). Vi har bestämt att varje bröllopsdag ska firas med hummer oavsett om vi är i Sverige eller utomlands. I loooove hummer!! Så igår gjorde vi alltså inget speciellt, det blev en tråkig pizza från den lokala pizzabutiken och till efterrätt en påse med godis. Men det var rätt mysigt det med. Vi får helt enkelt ta igen det där borta sen.

Att gifta mig i Thailand var bland det bästa jag gjort i mitt liv! Smilla intar plats nr 1 utan tvekan som det bästaste!!!

Bjuder här på nåra bilder.

Under ceremonin

Bubbel

Skål!


utflykt till Maya beach

Phi Phi

Fjäril (har dille på fjärilar)

På väg till Railey beach

2 kommentarer:

Johanna sa...

Ojdå, det var inte dåligt, men vilken tur att ni iaf glömde bort den båda två! Tror att det är som du säger, har man bestämt sig för att fira något vid ett annat tillfälle så är det lätt att glömma bort ordinarie datum.
Grattis i efterskott på bröllopsdagen! =)
Kram!

malin sa...

Vad mysigt det ser ut. Kan tänka mig att ni längtar tillbaka dit =)