tisdag 22 februari 2011

Varning för ett snorigt inlägg!

Det känns som om jag de senaste veckorna har förvandlats till en levande snortrasa. Ursäkta min uppriktighet. Men Smillas näsa den rinner och rinner och rinner och jag kan inte fatta att det finns så mycket snor i en sån liten flicka. Det är obegripligt. Enda gången det inte rinner är när hon sover. Reslutatet av allt rinnande är att jag torkar näsan på henne och hon blir vansinning och viftar med armarna och skriker. Ibland hinner jag inte torka och då hinner hon torka av sig på mig. Yack. Tur att det är sötsnörets snor så det går ju att leva med. Men nu undrar jag hur länge ska det rinna så här????

1 kommentar:

Johanna sa...

Låter mysigt! Vi har samma situation här hemma nu. Det trevligaste är när de hinner klina in hela ansiktet med snoret innan man hunnit springa efter en näsduk, eller när de passar på att torka sig på mammas kläder när man ändå har dem i famnen. Mys!
Hoppas ni får en trevlig dag!
Vi har skrotat veckans alla planer här hemma och tar över er isolering.
Kram!