måndag 21 februari 2011

Måndagslistan

Får inte glömma måndagslistan som Den här bloggaren startade.

Idag, måndag är jag glad för:
  • att jag alldeles strax ska träffa fina vänner.
  • att det inte blåser isande vindar ute.
  • för att Smilla sov ända till 06.45 imorse och hela natten utan att vakna.
  • att jag om en vecka får träffa mina föräldrar igen.
  • att Krille gjorde klart det nya matskafferiet igår, nästan iaf, bara hyllor som saknas.
  • att maten för dagen är planerad och klar ( gårdagens rester).
  • att jag snart ska få träffa lilla Malte.
  • att det är snart är dax att sätta sig på flyget till värmen.
  • att jag har handlat det mesta till Smilla inför resan till Thailand.
  • ryggen är bra.
  • att jag känner mig pigg och glad idag.
  • att den här veckan förhoppningsvis blir mer social jmf med förra då Smilla var sjuk.

3 kommentarer:

Johanna sa...

En sådan där lista kanske man ska ta o skriva... Får börja nästa måndag. =)
Snoret fortsätter rinna här hemma. Men inga andra symtom än så länge.
Hoppas ni har en trevlig dag! Kram!

malin sa...

Låter som en fin måndag =)

Ja det lutar åt blogspot, håller på och knåpar på en =)

Kram

Anonym sa...

Vilken fin lista! Det är verkligen härligt! Ha en fin vecka!