onsdag 2 februari 2011

Glömsk!

Jag tror min hjärna har tagit semester eller gått i ide. Har stora problem med minnet. Insåg när jag packade upp att jag har glömt saker som jag ALDRIG annars glömmer. Saker som är viktiga för mig, bl a schampo, balsam, hårborste, pincett & ansiktskräm. Det har aldrig nånsin hänt att jag har glömt dessa. Jag var så fokuserad på Smillas packning att jag glömde nog av min egen helt och hållet. De där saker som brukar vara det sista jag packar i min väska. Tydligen inte igår. Jag kan inte annat än att skratta åt eländet. Buhuuuu

Ytterligare än sak som jag glömde var att köpa diskmedel. Inte så konstigt om det inte hade varit att jag hade ringt hem till mamma 5 min innan och frågat vad det var hon behövde. Köpte allt utom diskmedlet. Trodde jag skulle börja gråta när jag kom på det i bilen. Men jag körde hem och så fick pappa köra till affären istället.




Inga kommentarer: