torsdag 3 februari 2011

Nya sovtider

Smillas nya sovvanor den här veckan gillar jag skarpt! Jag njuter så länge de håller i sig. Hon verkar ju vara på ombytligt humör när det kommer till sovvanorna. Just nu lägger hon sig som vanligt på kvällarna, dvs kl 20.00. Sover hela natten och sover ända till kl 07.45. Me lajk!! Ingen morgonpigg liten fröken vid halv 6 på morgonen som gärna villl sätta igång lekstugan. Jag hoppas verkligen att det här håller i sig ett tag nu. Då kan jag ju faktiskt vakna utvilad på morgonen i stället för att känna mig överkörd av ett tåg.

3 kommentarer:

malin sa...

Åh vad skönt! Hoppas det håller i sig länge =)
Jag har också sovit helt ok i natt, runt 8 timmar...inte i sträck dock utan var vaken en gång.

Mamma Johanna- Livet på Limhamn sa...

Haha, vad synd att rutinerna skiftat igen. Hade vi varit grannar så kunde vi turats om att ha våra morgonpigga ungar varannan dag så fck den andra av oss sova =)

Javisst är det hemskt med min väns barn. Första hudtransplantationen gjordes igår. Hela hennes underliv är förstört så huden där ska bytas ut först. Flera dagar ska hon ligga nersövd nu eftersom smärtan är så svår. Usch, usch, usch.

Hoppas att tågresan hem går bra o att ni haft det riktigt mysigt hos dina föräldrar!

Kram!!

malin sa...

Aha det var skönt att veta, trodde det var helt kört med nappen nu. Men jag är inte så duktig på att försöka få henne att ta den, provade ni ofta?