onsdag 9 februari 2011

Mycket nu

Måste börja med att berätta att en liten Malte kom till världen i måndagskväll kl 21. Våra goda vänner Cilla och Henriks efterlängtade lilla son. Det hade tydligen varit en jobbig förlossning som avslutades med kejsarsnitt. Alla mår bra nu:)) Längtar tills vi får träffa underverket! Nu väntar jag bara på att min vän Annika ska pluppa om ca 4 veckor. Många barn som föds nu i vår vänkrets. KUL!!

Det är en busy dag idag. Ska strax hoppa in i duschen och sen fixa till mig och lilldonnan så vi ser presentabla ut. Just nu myser vi runt i pyjamas bägge två, vilket kanske inte är så konstigt då klockan är kvart över 7 på morgonen. Vi ska iväg till öppna förskolan inne i stan nu på förmiddagen. Där ska vi träffa Malin och hennes lilla Hedda. Innan vi åker till stan måste jag/vi hinna ut med pälsdjuret också. Får bli en kortare runda och så får han lite mer i kväll istället. Tänkte jag skulle springa ikväll när K kommer hem så då får han följa med. Jag och Smilla ska även försöka hinna till babysången i eftermiddag. Vi var ju inte där förra veckan när vi var i Köping. Hon har varit lite kinkig de sista dagarna för ovanlighetens skull så jag känner att jag får ta och rasta av henne lite.



Nehepp får väl ta och sätta fart nu så jag hinner!

PSSST! Zumbapasset igår var superkul!! Det var ett kombinerat zumba och afropass. Fick verkligen skaka rumpa;) Längtar till nästa pass redan.

Inga kommentarer: