onsdag 25 maj 2011

Bättre sovmornar önskas

Kom igen nu Smilla!! Kan du inte sova längre än till 05.17??? Jättefint att du sover hela natten, det är jag glad för, men om du åtminstone kunde sova till 06.17. Undrar om det är ljuset som gör att hon vaknar så tidigt? Måste nog ta och skaffa en ordentlig mörkläggningsgardin till hennes rum. Hujj hujj...

För den som undrar så somnar hon mellan halv åtta och åtta på kvällarna. Längre än så får hon inte vara vaken. Och det spelar ingen roll om hon somnar senare för hon är som Skalman med sina sovtider. Hon vaknar tidigt ändå även om hon somnar senare.

Nåja, tack och lov för kaffe. Nu hopp i duschen!

3 kommentarer:

Malin sa...

Nej! Vaknade hon så tidigt i dag med...uff! Hoppas det vänder snart. Jag vill gärna att Alma slutar med nattmålet men samtidigt gör det att hon sover lite längre så jag är lite kluven där, i dag var vi uppe vid 03.30 men sen sov hon till 07.20 (trodde inte mina ögon när jag såg tiden hihihi).

Kram

Anonym sa...

Åh det är ett mysterium det där varför barn envisas med att vakna kl 5?!

KaosMorsan sa...

Hej

hittade hit från shabbychicme. Mysig blogg du har! Har precis börjat min blogg jag så jag kikar runt lite efter nya bloggar att läsa=)

Hoppas du får en bra dag=)

/Kaosmorsan!