onsdag 25 maj 2011

Nej nej nej nej nej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hjälp!!!

Jag har lite ångest nu för min bästa pryl är stendöd!! Och då menar jag stendöd. Sitter här och längtar tills det blir morgon så jag kan hoppa in i bilen och köra till telefondoktorn med den. Min iphone vill inte andas. Suck. Fatta att jag har typ hela mitt liv i den. Har en massa bilder som jag tänkte visa här, nu när jag dessutom är kameralös då K har den med sig till Sydafrika. Grrrr. Så om det råkar finnas nån iphone expert där ute som läser det här och kan ge min lite konstgjord andning eller helst av allt återuppliva den helt så snälla skriv en kommentar!

Den funkade utmärkt imorse och hela dagen ända tills vi skulle ut och springa. Det var då jag upptäckte den var död. Trodde bara att jag skulle ladda den, men det händer ingenting. Kanske är det laddaren det är fel på? Åhh detta gör mig så frustrerad!! Vet, i-landsproblem men men men men.....

Har till och med lust att gråta en skvätt men vad hjälper det ;)

1 kommentar:

Mamma till Dino sa...

Har haft ett sånt problem själv, den bara slutade att fungera.. googlade lite o hittade ett svar som funkade för mig. Håll in startknappen (du vet där uppe i högra hörnet) o sen knappen där nere vid menyn. Håll in dom på en o samma gång en stund så bör den komma igång.

Hoppas det funkar..=)