söndag 29 maj 2011

Tjejkvällen och Mors dag

Tjejkvällen igår var kul! Vi grillade en bit mat hos Linda och satt sen och traggade i en massa timmar. Efteråt visade det sig givetvis att vi skulle ha setts ännu tidigare på dagen. Herregud, vi insåg vi tog studenten 1994 och att jag inte hade träffat 2 av tjejerna sen dess. Kul också att det har gått så bra för alla:) Nu ska vi försöka vara bättre på att ses, vilket inte borde vara en helt omöjlig uppgift. Tur vi har fejjan så vi kan hålla kontakten via den.

Frampt natten kom Lottas man och hämtade oss (vi var en bit ute på landet nämligen) och körde oss till stan. Där vi gick ut på krogen, vilket i mitt tycke var roligt i ungefär 10 min, sen hade alla försvunnit åt olika håll. Trots hemvändarhelg och allt så var det inte många man kände igen. Kul att träffa och snacka med de man stötte på. Efter ca 2 timmar gav jag och lilla skavsåret upp och knallade hemåt.

Hemma vaknade S precis när jag klev innanför dörren och var lite ledsen så hon fick sova hos mig. Gosigt. Mamm var snäll och tog S imorse så jag fick sova till halv nio. Känner mig pigg och utvilad idag. Ska ta en promenad efter lunch med lilla S. Och i eftermiddag kommer min bror med sin stora familj hit så ska vi fira Mors dag här med lite fika.

Idag är vi även halvvägs i gräsänkehistorian. Jeeej! Hoppas de två kommande veckorna går fort!

Önskar er alla mammor en härlig Mors dag och kom ihåg att ni är superwomen! kram till er!

1 kommentar:

Malin sa...

Tack och grattis till dig med =)
Ser att vi nästan är jämngamla, jag tog studenten 95 =D