måndag 23 maj 2011

Måndagslistan

Måndag åter igen. En ny vecka med nya möjligheter. Det känns som om det här kan bli en intressant och kul vecka. Men nu tar vi och skriver den obligatoriska måndagslistan som JENNY grundare till. Ett bra sätt att fokusera på det som är bra i ens liv.

Idag, måndag, är jag glad att;
  • det bara är 3 veckor kvar tills K kommer hem. Tills dess borde ju vulkanmolnet ha bedarrat?
  • jag får fina sms från K. Love!
  • Smilla har utvecklats så himla mycket under förra veckan. Knappt så man hinner med.
  • mummo  (mormor) och ukki (morfar) måste ha världens tålamod och ork som orkar och vill busa och leka med Smilla.
  • mina föräldrar är här nere och håller oss sällis och hjäper till med hus och djur.
  • träningen förra veckan funkade så himla bra och att jag fick in 4 löppass på en vecka.
  • Smilla äter mer och mer hemlagas mat. Jeeej!
  • den kommande helgen ska jag träffa vänner från förr som jag inte sett på 10 år. Hello girls!
  • jag har fått tid till att läsa lite i min bok på kvällarna. Älskar när man har en bra bok på gång.
Känner att listan idag skulle kunna bli hur lång som helst men jag stannar där.


Inga kommentarer: