fredag 13 maj 2011

Teknikstrul och fredagsmys

Men dhaaaa! Störigt värre!! Inläggen från igår har försvunnit. Hatar teknikstrul. Vi hoppas på att detta inte är ett återkommande problem. Nog om detta.

Idag har jag och Smilla tillbringat dagen i Mryd hos fina vännen Annika och hennes döttrar Emma och Ida. En supermysig eftermiddag som bl a inkluderade tonvis med kaffe, kanelbulle, frukt och ett och annat kex, en massa härligt tjejsnack och bus och lek med tjejerna. Är så glad för mina vänner. Ibland är det så skönt att snacka med go vän om livets positiva och negativa sidor.

Efter att ha hängt där hela eftermiddagen hoppade vi in i bilen och körde hemåt och till affären i byn för att köpa lite kvällsmat till mig. K är i Malmö ikväll på AW och kommer inte hem förrän i natt. Så jag och världens bästa Smilla har myst här hemma nu på kvällenn. Blev en kortis med hunden och sen ägnade vi resten av kvällen till lek och bus. Finns det nåt bättre än när hon kiknar av skratt? Lovely!! Nu sover hon gott och jag ska passa på att läsa lite bloggar och äta en bit choklad.

Hoppas ni har haft en bra fredag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh det är så fruktansvärt frustrerande när tekniken strular - jag blir sååå arg!

Malin sa...

Vad blev det för mat?