torsdag 26 maj 2011

Löpning & rädda iphone

Sitter här och väntar på att Smilla ska bli trött och sova sin förmiddagssömn. Givetvis vaknade hon 05.00 imorse med. Suck. Nåja, mamma var snäll och tog henne då så jag kunde sova vidare en stund.

Jag tänkte passa på att sticka ut och springa en runda på 8 km i kuperad terräng. Under tiden passar mina föräldrar Smillisen. Direkt efter det blir det en snabb dusch och sen kör jag till en mobildoktor som kan kolla på min iphone. Känner lite panik över att den inte fungerar.

Kan ni fatta att det är torsdag redan? Lovely!! Allra mest längtar jag till söndag för då innebär det att vi är halvvägs tills K är hemma igen:))) Skypade men honom igår och idag ska de besöka Krugerparken. Spännande!! Det skulle jag också vilja göra. De verkar ha en himla spännande resa.

Inga kommentarer: