onsdag 18 maj 2011

Dagen idag

Har varit en busy dag idag. Har hunnit med att:
springa 7 km med doggisen.
tvätta 3 maskiner med tvätt.
få sinne på instruktionboken till Nissan Qashqai.
installerat handsfree till ovannämnda bil.
skypat med världens bästa K! Okej, bara en kort stund för han är sämst i Sverige på att prata i telefon. Sorry honey men det är du ;)
handlat mat.
fyllt badtunnan med vatten. den läcker:(
varit på babysång med lilla S och härliga vänner.
lagat mat (torskfile med ett täcke av champinjoner, cocktiltomat, chilioliver, riven ost och matlagningsgrädde).
promenerat runt sjön med S och mamma.
lagt in tvätt i garderoben.
lekt med S. Och det var svettigt värre! Hua! Nu vill hon bara gå och gå och gå och gå...
nattat S.

Och nu känner jag mig nästan redo för att sova jag med. Men i stället ska jag sjunka ner i soffan en stund och titta på Arga snickaren. Sen ska jag nog läsa en stund i min nya bok, Mons Kallentofts Vårlik.

1 kommentar:

Petra Bloggar sa...

Jisses vad du har legat i :D