torsdag 19 maj 2011

Tjejklubb

Precis hemkommen från en mat och bowlingkväll med bästa tjejerna. Jag tror jag kommer få träningsvärk i skrattmusklerna. Vi är ett gäng tjejer som ses var 6.e vecka och gör nån form av aktivitet. Idag stod bowling på schemat och en bit mat innan dess. Tror inte det har varit tyst i 1 sekund. Givetvis vann jag bowlingen, hihihi. Extra kul för mig. Ibland är det skönt att ses utan barn så det är lite därför vi har vår lilla "klubb". Nästa gång blir i mitten av juni, då ska vi springa en runda och sen bada i spabad. Ska bli riktigt kul!

I övrigt har det varit full upp här hemma. Varit till stan och köpt en grästrimmer. Wow, mindre kul men ett måste då den förra gick sönder. Har också hunnit inom färgbutiken och köpt färg till Smillas byrå som jag ska måla imorgon. Hann även baka en rabarberpaj, jag som egentligen är kass på att baka. Inte min grej. Men den här blev supergod! Började dock dagen med en morgon PW och därefter 20 min på motionscykeln. Imorgonn startar jag dagen med ett löppass och backintervaller så därför ska jag nog ta och sova nu.

Hoppas ni har haft en bra torsdag!

1 kommentar:

Malin sa...

Det låter som ni hade en super trevlig kväll, härligt!!