tisdag 3 maj 2011

En liten lista en vanlig tisdag

Missade måndagslistan som bloggaren Jenny startade. Har varit så mycket kalasande i dagarna två för vår lilla trollunge. Supetrevligt! Tack alla goa vänner som kom och tack för alla finfina presenter!

Jag skriver en tisdagslista i stället denna veckan. Här har ni den:
 Idag, tisdag, är jag extra glad att;
  • så många fina vänner kom på S kalas.
  • S fick ett fint första födelsedagskalas.
  • vi snart ska iväg och träffa lilla Malte och hans mamma.
  • det blommar så vackert i vår träddård.
  • kvällens mat är planerad.
  • det blir en skön promis snart och i eftermiddag med doggisen och S.
  • K har satt upp hyllorna i vår garderob och att jag har rensat en massa bland mina kläder.

Bilder från min iphone
1-åringen den 2 maj

Provar sin nya present

2 kommentarer:

Jessica - bymom.se sa...

Å den där BRIO-klassikern är poppis här hemma :-) Hoppas ni får en bra tisdag!

Sandra sa...

Vilken fin tröja hon har på sig, eller är det en suit? Superfin var den iaf! :)