måndag 30 maj 2011

Måndagslistedags

Måndag igen, och dags för en ny måndagslista. Fler listor hittar ni som vanligt hos listans mamma JENNY.

Idag är jag glad att;
  • Smilla är en sån sunshiny girl som utvecklas så otroligt mycket just nu.
  • mina föräldrar är snälla och ställer upp och hjälper till med henne nu när K är iväg.
  • jag träffade mitt gamla tjejgäng från gymnasietiden. Kul!
  • löpningen går bra nu.
  • vi är halvvägs i denna trista gräsänkehistoria.
  • jag och Smilla har en del roliga dejter kommande dagar med vänner man inte träffar så ofta.
  • bilen snart är både servad, däckbytad och bromsbytad och nytvättad både utanpå-och inuti.

Smillas nya grej, att ligga på golvet en stund. Oftast när hon är tröttis.

3 kommentarer:

Malin sa...

Låter som en positivt glad måndags lista =)

Anonym sa...

Hej,
Ville bara tipsa om att jag precis lagt upp en tävling om baby foot! jag har fem paket att lotta ut!

waterlily sa...

Härlig lista! Kram