måndag 9 maj 2011

Besök och tandis

Ännu en härlig dag! Om ca 3 timmar kommer Maria hit med sitt lilla yrväder Alice. Ska bli trevligt. Känner jag oss rätt kommer det bli en massa kaffe och tragg. Då har det nog hunnit bli så passa varmt att vi kan hänga ute på soldäcket.

Efter lunch ska jag till ett hemskt ställe. Har redan lite ångest. Jag ska till tandplågaren, och jag hoppas verkligen att jag inte har några hål. Att gå till tandläkaren är så himla trista pengar. De hundra lapparna hade man ju gärna lagt på shopping istället. Men ser allt okej ut så dröjer det i alla fall ett år till nästa besök.

Ikväll får det bli en promis. Hinner ju inte ut nu på förmiddagen. Nu börjar det återigen rycka i springnerven och jag längtar efter att springa. Så har jag inte känt på läääänge. Bara den här envisa förkylningen ger med sig nån gång. Trött på att ha sällskap av den.

Önskar er en mysig måndag!

2 kommentarer:

Jessica - bymom.se sa...

Lycka till hos tandläkaren!

waterlily sa...

Åh har du också varit till tandis idag. Hoppas ditt besök blev billigare än mitt. Galet att det ska vara så dyrt.