fredag 20 maj 2011

Nöjd

Jag är nöjd med dagens insats. Har hunnit med att springa 5 km imorse och backintervaller. Senare på dagen blev det 2 promenader, en med Smilla och en med doggisen. Byrån till S rum är målad så imorn ska jag bära in den. Jag och lilla S hann också med att sova en stund på eftermiddagen. Kallas det för en stund när man sover i 2 timmar??? Var så gosigt att sova brevid henne så jag sov som en stock, och det gjorde hon med. Ibland är det bara gott att sova på eftermiddagen.

Lilla S somnade precis så nu häckar jag i soffan. Funderar på att hämta gottepåsen. Jag har varit superduktig och inte gottat nåt alls i veckan. Hurraa för mig!

Enda trista med den här dagen är att vi saknar K!

Nu dax för tv;n och gottepåsen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad du är duktig, klart du förtjänar gottepåse och tv! Ha en fin helg!