lördag 14 maj 2011

Early morning

Klockan är strax efter 7 och Smilla har precis fått sin välling. Jag ska ta mig en kopp kaffe. Coffee junkie som jag är. K sover fortfarande, är väl trött efter AW:n igår. Ska nog ta och äta min frukost nu så jag kan sticka ut på en löparrunda när K vaknar. Lagom tills dess har väl en minifrukost sjunkit ner. Idag är jag riktigt sugen på att springa.

Jag/vi har inte så mycket planer för dagen. Gissar att det blir en del pysslande här hemma. Ska kolla om jag kan hitta nåt vettigt boende på Bornholm i sommar. Vi funderar på att åka dit med vänner. Nån som varit där och kan tipsa?

God morgon på er alla! Här har ni den osminkade versionen av oss.




Bilder från igår.



2 kommentarer:

Sandra sa...

Stegen har min sambo gjort åt mig. Visst är han duktig? :)

The Housewife sa...

Åh vad bra att du är nöjd med pax skorna, tack för tipset. =)

Ja Timberland skorna va ju jätte snygga!