söndag 29 januari 2012

Födelsedag

Idag är det min födelsedag. Den har hittills firats med lunch och fika med svärmor och hennes sambo. Vi passade på att tajma in lunchen när de lämnade Smilla som hade sovit hos dem inatt. Resten av dagen går nog i mysets tecken. Vi ska ut och leka lite jag och lillstjärnan. Kika lite på K när han ska elda upp riset från björken. Jag har inte brytt mig om att bjuda hem en massa folk på fika eftersom jag inte fyller nåt särskilt. Dessutom är vi rätt trötta efter den här intensiva men roliga helgen.

Besöket på Andys lekland i Kristianstad var riktigt lyckat. Jag ska skriva ett inlägg om det ikväll och så blir det lite bilder.

Även inflyttningsfesten hos makens bror i Bunkeflostrand var riktigt lyckad igår. Han har verkligen skaffat sig en superfin lägenhet där. Det var ca 25-30 pers på festen igår i hans tvåa så det var crowded men en trevlig stämning. Fick passa på att öva upp mingeltalangen eftersom vi knappt kände folket där. Men folket var lättpratade och trevliga. Det är lite av en konst att mingla, men nyttigt att slänga sig in i sånt. Man kan ju inte stå i ett hörn och trycka. Framåt tolv körde vi hemåt vår lugna lilla by igen. Och imorse fick vi sovmorgon till 08. Lillsnäckan hade sovit 12 timmar i ett stärck hos farmor! 

Ikväll när S har somnat ska jag/vi basta. Känner att själen behöver det. Hoppas ni har haft en bra helg!
Hörs senare ikväll då med inlägget om Andys.

5 kommentarer:

Nina - Glamourmamman sa...

GRATTIS!!! :-D Låter som om du har haft en toppenhelg! Mys nu på resten av födelsedagen :-)

Kram Nina

Johanna sa...

Stort GRATTIS på födelsedagen! Skönt att bara ta det lugnt o mysa!
Kramar! :)

Malin sa...

Hipp hipp hurra för dig!! Hoppas du haft en fin dag

Kram

Lina sa...

Grattis i efterskott! Hoppas du hade en bra dag, precis så som du önskade! Kram

Sofie sa...

nejmen detta missade jag ju helt, grattis grattis sissåhär två dagar i efterskott!!