måndag 23 januari 2012

Snölek

Igår passade vi på att leka lite ute i snön som äntligen behagade att komma. Hur länge har vi inte väntat på detta?? Det är inte mycket snö, men så pass att man kan åka pulka. Så igår knallade vi ut och rotade fram pulkan i garaget. Lillstjärnan tyckte det var superkul att åka pulka! Hon skrattade så hon nästan kiknade. Ju fortare det gick detso roligare var det. Hon är väl lite av en fartdåre, precis som sin mor. Så när det väl var dags att gå in så fick hon ett lite smärre sammanbrott och skrek så min trumhinna höll på att sprängas. Jisse sicken pipa hon har!

Här är några bilder tagna igår med iphonen. Hmm, måste bli bättre på att ta med mig digitalkameran. har jag sagt det förr? ;)
Premiär för pulkaåkning 22/1-2012

Happy girl

I trädgården

Solen är på väg ner

4 kommentarer:

Angelica sa...

Åh, små stjärnor på foten är ju fint. Gört vettja :D

Andys finns inte här, men Leos lekland ska byggas här och vi längtar. Är lite less på busborgen, vill ha ombyte nu!

Malin sa...

Ja visit är det kul för barnens skull :) vi har fått massor av snö.

Malin sa...

Det är en app där det finns en massa gratis present kort till de man har på Facebook. Det är ju roligt att få lite present kort så jag tänkte att man kan adda varandra då och ge lite :)

Sofie sa...

tack och tack!! ja känns helt galet overkligt härligt! den 15 juli är det beräknat, så mitt i sommaren! så skoj med pulkaåkning och så söt hon är i sin pulka! haha bestämt tjej, ja men man ska ha sin åsikter! vi hoppas på lite mer snö här med så vi också kan bege oss ut och testa pulkan! Kram