måndag 30 januari 2012

MÅNDAG

Lovade ett inlägg och lite bilder från Andys Lekland från i lördags. Men jag var supertrött efter bastun igår + att jag råkade spärra mig själv från min bankdosa. Inte helt ovanligt, har hänt förr. Det jag bara undrar över är om jag även lyckades spärra makens med...Så det tog en stund att fixa med det eftersom jag fick ringa banksupporten.

Nu är det jobb som gäller resten av dagen fram till halv 5. Ska snabbt ner på stan en runda och lämna lite kläder som jag shoppade på H&M i fredags men som sen visade sig att jag inte är helt nöjd med. Var tveksam redan då men orkade inte prova. Nu sparar jag shoppingen till Thailand.

Önskar er en bra dag!

1 kommentar:

Angelica sa...

Ja, erikslund har verkligen växt och fått mycket bra och nya affärer. Synd bara att vi på andra sidan stan.. så nu får hälla allt satsa lite mer på deras köpcenter :D

Jaaa, ni åker ju snart.. :D