lördag 7 januari 2012

Gymbekymmer löst!

Wohoooo nu har mina gymbekymmer löst sig på bästa sätt! Igår när jag och S var ute på eftermiddagspromenad sprang vi på min f.d kollega E, som var ute och löptränade. Hon berättade hon och H (även hon en f.d kollega) skulle börja träna på torsdagar på en ort som ligger 1 mil från oss. Det bästa är att det en superduktig instruktör på det passet. Jag har tränat för henne innan och hon kan verkligen på en att ge allt och  lite till. Sånt gillas! Så vecka 3 startar träningen. Just ja, passet heter puls/styrka, en perfekt kombo för mig. Jag har gått på det innan och jag gillar kombon. Tror att passet är på 75 min om jag minns rätt. Känner mig superglad över detta då jag har saknat att träna på gym.

Idag blir det ett löppass på morgonen och efter det kör jag Jillians 30 day shred. Jag är lite mör i kroppen efter gårdagens träning. För att förtydliga, eftersom det föll bort i texten igår, så ska jag köra 2 löppass i veckan fr o m måndag. Så träningen framöver kommer att bli så här: 2 löppass, Jillians 30 day shred varje dag till början av feb, 1 puls/styrka pass 1gång/ v (start v 3), dagliga promenader (ett måste då vi har hund). Jopp känns gott. Så här ser schemat ut till vi far till Thailand. Där ska jag simma (kommer att ha egen pool samt stor pool på området) och jag tror där finns gym på området också. C, som ska med, är inte svårövertalad för träning. Men det får bli sporadiskt där, inget måste. Sen kör vi igen när vi är hemma enligt schema.

Nu ska jag slöa lite framför tv;n.

1 kommentar:

Angelica sa...

Jag har jordens sämsta kondis och jag vågar inte ta tag i den för då inser jag verkligen hus kass jag är på att löpa.