fredag 13 januari 2012

Kollade ni?

Kollade ni på den nya serien av Lost-skaparna? Den på kanal 5 kl 20.00. Once upon a time heter den. Jag måste faktiskt säga att den verkar lovande.






Jag kollade även på Revenge som startade på tv3 kl 21. Den verkade också rätt lovande. Håller det i sig blir torsdagkvällarna tv-soffan. Sällan jag kollar på tv så det är väl helt okej. Är sjukt trött på alla sångprogram,mat-och dietprogram. Gillar inte Talang, Biggest loser och annat trams. Ge oss nåt nytt istället!



3 kommentarer:

Lina sa...

Ja kollade på revenge. Tyckte också den kändes helt okej, ska absolut ge den en chans. Bara det inte blir en sån serie som fortsätter i all evighet och de bara drar ut på allt... Once upon a time tänkte jag ja skulle se men glömde bort den va igår, Kollade sveriges mästerkock istället. Kanske ska kolla in om man kan se den på play. Kram

Malin sa...

Jajamen, jag kollade med på once upon a time, verkade bra så den ska jag fortsätta kolla på.

Grattis till dina fina resultatet av dieten!!!

Emõke sa...

oh jag missade den :(