fredag 13 januari 2012

Minus på min kropp

Okej, nu avslöjar jag resultatet av dukandieten som jag har kört denna vecka mån-torsdagkväll. - 2kg exakt. Jeheeeej!! Jag känner det definitivt i kläder och känner mig också slankare, eller vad man ska säga. Nu kommer jag inte följa dieten strikt, men fortsätta tänka på vad jag stoppar i mig i lagom mängd. Kommer att ibland köra dagar som innehåller dukanmat. Rätt enkelt att ta med sig till jobbet och så får man inte matkoma heller. Tyngdpunkten kommer jag att lägga på träning. I eftermiddag blir det ett löppass och Jillians pass. Det är ju trots allt så att jag vill tajta till fläsket, inte gå ner en massa i vikt. Bara så man kan känna sig lite mer fit.

Hejja mig!! Jag är så glad idag. Fredag och allt. Enda trista är att Smilla är sjuk, eller dunderförkyld. Så idag är jobbar hennes pappa hemifrån så slipper hon vara på dagis.

Nu ska jag gå och ta mig en kopp java med de kollegor som också har dykt upp på jobbet idag:)

Ha en fin fredag för det tänker jag ha, trots att det är fredag den 13:e. Tror ni på sånt???

4 kommentarer:

Angelica sa...

Aha, två enkelkurer! Vi ska dit den 18e och kolla om jag har ÄL och innan det är det oskyddat som gäller. :D Så vi hoppas på att få se en ÄL när vi ska dit.

sv:Ja, serien verkar riktigt bra! Den ska jag följa :)

Lina sa...

Oj vad härligt! Bra jobbat!

Vi har inga speciella planer för helgen. Antar både mannen och H är lite sega efter första veckan på jobb/förskola.Träning blir det iaf!:)

Trevlig helg! Kramar

Fiffi sa...

Vad va det jag sa?!!!!!! ;O)
Dukan is the shiiiiiiet! ;O) GRATTIS!!! Eller vad man nu säger hehe..
Jag brukar som sagt köra attackdagar då och då, det känns som man rensar lite och magen mår toppen.
Hoppas du får en superfin helg nu.
Stor kram!

Lilla H sa...

Tusen tack. Det är så tufft runtomkring oss just nu så tankarna är ofta någon helt annan stans...