onsdag 11 januari 2012

Onsdag

Idag är det dag 3 med dieten. Det gick bra igår med, är nöjd med maten och har inte gått hungrig. Men visst måste jag medge att jag saknar en macka på morgonen till kaffet. Sockersug har jag inte. Maken satt och gottade igår men jag hade inga bekymmer att låta bli. Jag har inte alls mått dåligt dessa dagar när jag har ändrat maten. Det har känts precis som vanligt. Dieten fortsätter idag och imorn, men på fredag ändras den lite. Jag har nog gått ner i vikt, känns som det, men vill inte väga mig förrän fredag.

Det blev ingen träning igår. Jag hade planerat in Jillians pass igår, men jag hade lite känningar i ett knä som ibland krånglar så jag lät gårdagen bli en vilodag. Arbetsdagen igår var ganska tuff så jag var supertrött i skallen hela eftermiddagen och det satt i resten av dagen. Men idag är allt som bortblåst så det blir Jillians 30 day shred och motionscykel.

Nu får jag sätt fart om jag ska hinna träna innan jobbet. Åker dit senare idag för jag ska iväg och vaccinera S med Twinrix inför Thailand. Hon var för liten för den sprutan förra året när vi åkte. Hoppas det går bra idag!

5 kommentarer:

Fiffi sa...

Jag bara VET att du har gått ner minst 2kg till på fredag!
ALLA som jag har introducerat Dukan för och som har kört attackfasen har tappat 2kg eller mer.
Jag kör sista dagen attack idag eftersom jag inte känner mig helt 100, inte pga dieten utan för att jag inte har känt mig 100 på länge och sedan i förrgår så mår jag sämre. Kroppen skriker efter annat så jag skall äta mindre men mer balanserat och sen byta ut måltider för att nå mitt mål (69kg) from imorgon istället.
Jag har kört crosstrainern i måndags, igår och idag men imorgon tänker jag vila.. Måste lyssna på kroppen! Jag kanske bara är utmattad men jag skall iaf göra en hälsokontroll på vårdcentralen.
Stor kram och hejja hejja! jag tittar in flera ggr varhe dag nu ;O)

Lina sa...

Spännande se om/vad det blir för resultat! Känns det bra köra diet? Funderar lite på hur jag själv ska göra med träning och mat då jag skulle vilja gå ner några(ganska många) kg till i sommar...
Kram

Malin sa...

Oj jag minns inte vad som kommer i nivå 2 och 3 så vilken övning som är bäst/värst måste jag svara på när jag gått in i nivå 3 =)

Anonym sa...

Vi har planerat sedan C föddes, så snart i två år utan att ha lyckats så nu har vi börjat med pergotime, ett ägglossningshjälpmedel. Som jag hoppas resulterar i ett syskon ganska snart <3

Angelica sa...

Dte var jag som skickade kommentaren inna, men länken blev fel /